Rozpocznij pracę w SPEDTRANS

Pierwsze uruchomienie SPEDTRANS

Powinno odbyć się po zakończonej instalacji programu, bazy danych, aktywacji licencji oraz skonfigurowaniu połączenia z bazą danych. 

Podstawowym obszarem pracy jest rejestr zleceń. W każdej tabeli możesz:

  • filtrować dane według kolumn
  • sortować klikając w nagłówki
  • korzystać z filtrów zapisanych (menu „Filtry”)

Po uruchomieniu programu:

  • Zaloguj się przy użyciu danych (domyślne konto administracyjne).
  • Główne menu programu znajdziesz na pasku u góry – podzielone jest na sekcje takie jak między innymi: Zlecenia, Słowniki, Narzędzia, Faktury, Raporty.
  • Po prawej stronie widoczne są skróty do najczęściej używanych rejestrów.

SPEDTRANS korzysta z rejestrów danych z możliwością:

  • filtrowania po kolumnach,
  • sortowania (rosnąco/malejąco),
  • zapisywania i ładowania filtrów użytkownika wraz z zapisywaniem widoków,
  • wyszukiwania danych w czasie rzeczywistym (np. po kliencie, numerze rejestracyjnym, numerze faktury).

Instrukcja

  1. Praca powinna nastąpić po ukończeniu wszystkich kroków z rozdziału Instalacja i Konfiguracja programu.
  2. Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę ze SPEDTRANS przejdź do rozdziału Onboarding i szkoelenie nowych pracowników
  3. Jeżeli nie jest to pierwszy raz z naszym programem, skorzystaj ze spisu treści na głównej stronie lub z wyszukiwarki i dowiedz się więcej na temat funkcjonalności programu SPEDTRANS.

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Roboczogodziny

Rozliczanie roboczogodzin Wprowadzenie Rozliczanie roboczogodzin możliwe jest nie tylko na poziomie całych projektów, lecz także…

Dowiedz się więcej