Nie widać kontrahenta w bazie

Jednym z najczęstszych powodów, dla których nie możemy znaleźć kontrahenta w rejestrze, bądź też w słowniku, jest błędna filtracja.

Podczas dodawania kontrahenta do bazy, uzupełniamy typ kartoteki, względem tego, kim jest nasz kontrahent:
Nadawca, Odbiorca, Zleceniodawca, Przewoźnik itd.

W momencie, kiedy, jakiś checkbox jest odznaczony w kartotece kontrahenta, a my w filtracji zaznaczymy ten checkbox, to program nam to nie wyszuka.

Jeżeli nie wiemy bądź też nie pamiętamy, jaki typ kartoteki ma konkretny kontrahent, możemy zaznaczyć wszystkie typy w bardzo prosty sposób, wystarczy:

  1. Kliknij prawy przycisk myszy w okolice filtracji
  2. Wybierz pozycję Zaznacz wszystko

W tym momencie, program przefiltruje nam szukanego kontrahenta po wszystkich typach kartotek.

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Serwis

Wprowadzenie Moduł Serwis jest dodatkowym modułem dostępnym w systemie SPEDTRANS. Umożliwia on prowadzenie serwisu zarówno…

Dowiedz się więcej