Zmiana danych własnej firmy – edycja kontrahenta

Wprowadzenie #

Zmian tych należy dokonywać będąc zalogowanym do programu na konto admin – uprawnienia do tej operacji ma tylko administrator programu.

Nie zmieniaj i nie usuwaj aktualnej kartoteki w SPEDTRANSIE, ponieważ jest powiązana ze wszystkimi dokumentami, które były do tej pory wystawiane. Zamiast usuwania aktualnej, stwórz nową na jej podstawie, a poprzednią zarchiwizuj.

Instrukcja #

  1. Po tych czynnościach przechodzimy jeszcze do Narzędzia>Konfiguracja programu>Dane podstawowe firmy. Wpisujemy coś w pole KRS a potem kasujemy –
    tak aby aktywowała się funkcja Zapisz – klikamy Zapisz. Nowe dane zostaną wczytane do konfiguracji.

Ważne, aby dokonać zapisać zmianę w każdym z wymienionych miejsc. Po wszystkim należy wyłączyć i włączyć SPEDTRANS w celu aktualizacji zmian w bazie danych.

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad
Szybka nawigacja

Roboczogodziny

Rozliczanie roboczogodzin Wprowadzenie Rozliczanie roboczogodzin możliwe jest nie tylko na poziomie całych projektów, lecz także…

Dowiedz się więcej

Dodanie kontrahenta

Wprowadzenie W rejestrze Kontrahentów prowadzisz kartotekę wszystkich klientów, przewoźników i dostawców, z którymi współpracujesz. Zapisujesz…

Dowiedz się więcej

Dokumenty AETR

Wprowadzenie Moduł Dokumenty AETR służy do rejestrowania oraz obsługi zaświadczeń AETR, często nazywanych potocznie urlopówkami….

Dowiedz się więcej