Konfiguracja skrzynki outlook (microsoft)

W celu połączenia skrzynki mailowej outlook należy:

1. Zaloguj się na konto admin.

2. Wejdź w zakładkę Narzędzia, a następnie wejdź w Konfiguracje

3. Znajdź zakładkę Serwer poczty wychodzącej.

4. Wypełnij informacje o użytkowniku.

5. W informacjach odnośnie serwera SMTP -> Szyfrowanie -> wybierz Outlook API.

6. Następnie zapisz ustawienia i kliknij check box połącz:

7. Po wciśnięciu przycisku połącz uruchomi się przeglądarka z oknem do logowania do konta outlook (Microsoft). Po wpisaniu swoich danych powinno pojawić się poniżej pokazane okno:

skrzynka, poczta, poczty. email, e-mail. outlooka

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Mapy Google

Integracja z Mapami Google pozwala użytkownikom na szybkie sprawdzanie tras przejazdu, szacowanie odległości i czasu…

Dowiedz się więcej