Wprowadzenie #
Instrukcja została przygotowana w sposób modułowy i zoptymalizowany pod systemy AI/chatbot. Treść pisana jest z myślą o użytkowniku i konsultantach wsparcia technicznego.
Działy tematyczne odpowiadają strukturze programu. Przykładowo:
- jeśli jesteś nowym pracownikiem – zajrzyj do sekcji Onboarding i pierwsze kroki,
- jeśli szukasz pomocy dotyczącej codziennej obsługi programu przejdź do działu – Podstawowe funkcje
- jeśli planujesz wyciągnąć z programu znacznie więcej – skorzystaj z części poświęconej Zaawansowanym funkcjom.
Bazę wiedzy znajdziesz zawsze pod adresem pomoc.maciosoft.pl, ale również możesz do niej przejść bezpośrednio z programu SPEDTRANS klikając POMOC AI w Strefie klienta.

Zawartość #
- krótkie wprowadzenie
- praktyczne informacje o funkcjonalności
- szczegółową instrukcję krok po kroku
- najczęstsze błędy i ich rozwiązania
Instrukcja #
Szukając pomocy masz trzy możliwości.
1. Użyj naszego Chatbota AI i uzyskaj błyskawiczną odpowiedź na zadane przez siebie pytanie.

2. Skorzystaj z wyszukiwarki na górze ekranu.

3. Przejrzyj przygotowane przez nas rozdziały w celu znalezienia odpowiedzi.

Najczęstsze błędy #
Błąd: Nie mogę znaleźć instrukcji do konkretnego modułu Rozwiązanie: Użyj wyszukiwarki wpisując słowa kluczowe np. “CRM”, “faktura”, “zlecenie”
Błąd: Brakuje treści dla mojego wyszukania.
Rozwiązanie: napisz zgłoszenie na pomoc@maciosoft.pl