1. Wykonaj zrzut ekranu.
Będąc w programie w jednym z okien, w których możesz dodać plik, zamiast wprowadzać plik poprzez szukanie go w eksploratorze, możesz z dowolnego miejsca wykonać zrzut ekranu, np. ze skrzynki mailowej, przeglądarki lub dowolnego PDFa na komputerze.

W systemie Windows 10 i 11 masz kilka możliwości wykonania zrzutu ekranu:
- W Windows 11 naciśnij przycisk PrintScreen na klawiaturze. Otworzy Ci to możliwość wybrania obszaru, który ma zostać skopiowany. W przypadku Windows 10 wciśnij Windows + Shift + S
Aktywne okno – naciśnij Alt + PrintScreen, aby skopiować tylko aktywne okno - Narzędzie wycinania – domyślnie na systemie Windows masz dostęp do aplikacji Narzędzie wycinania. Po uruchomieniu jej. po kliknięciu w Nowy, wybierz obszar, który ma zostać skopiowane
- Zewnętrzne oprogramowanie – w internecie funkcjonuje szereg aplikacji, które można wykorzystać do wykonania zrzutu ekranu (screena)
2. Wklej zrzut ekranu (screena)
Będąc w oknie dodawania pliku “Nowy plik” wciśnij klawisze CTRL + SHIFT + V. Skopiowana zawartość zostanie wklejona, co będzie widoczne po ścieżce pliku, która się wypełni w następstwie wklejenia

Co ważne, możesz wkleić dokumenty bezpośrednio na pozycję(tj. zlecenie, dokument sprzedaży, dokument kosztowy) w rejestrze. Zaznaczając ją kliknięciem Lewym Przyciskiem Myszy, a następnie CTRL + SHIFT + V
3. Wykonaj zapis, a następnie zweryfikuj czy screen dodał się prawidłowo
