Pierwsze uruchomienie SPEDTRANS
Powinno odbyć się po zakończonej instalacji programu, bazy danych, aktywacji licencji oraz skonfigurowaniu połączenia z bazą danych.
Podstawowym obszarem pracy jest rejestr zleceń. W każdej tabeli możesz:
- filtrować dane według kolumn
- sortować klikając w nagłówki
- korzystać z filtrów zapisanych (menu „Filtry”)
- Zaloguj się przy użyciu danych (domyślne konto administracyjne).
- Główne menu programu znajdziesz na pasku u góry – podzielone jest na sekcje takie jak między innymi: Zlecenia, Słowniki, Narzędzia, Faktury, Raporty.
- Po prawej stronie widoczne są skróty do najczęściej używanych rejestrów.
SPEDTRANS korzysta z rejestrów danych z możliwością:
- filtrowania po kolumnach,
- sortowania (rosnąco/malejąco),
- zapisywania i ładowania filtrów użytkownika wraz z zapisywaniem widoków,
- wyszukiwania danych w czasie rzeczywistym (np. po kliencie, numerze rejestracyjnym, numerze faktury).
Instrukcja
- Praca powinna nastąpić po ukończeniu wszystkich kroków z rozdziału Instalacja i Konfiguracja programu.
- Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę ze SPEDTRANS przejdź do rozdziału Onboarding i szkoelenie nowych pracowników
- Jeżeli nie jest to pierwszy raz z naszym programem, skorzystaj ze spisu treści na głównej stronie lub z wyszukiwarki i dowiedz się więcej na temat funkcjonalności programu SPEDTRANS.