Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi w naszym centrum pomocy lub chatbot nie rozwiązał Twojego problemu, napisz do nas.
Najlepszym sposobem na zgłoszenie błędu jest kontakt z pomocą techniczną:pomoc@maciosoft.pl
Odpowiadamy na wszystkie pytania związane z systemem SPEDTRANS.
Ile kosztuje? #
Nie mam dostępu do informacji o cenach. Skontaktuj się proszę z działem handlowym: sprzedaz@maciosoft.pl #
W czym możesz mi pomóc? #
Jestem Asystentem AI (chatbotem) SPEDTRANS i pomagam w znalezieniu odpowiedzi na pytania związane z programem. Czy chcesz, żebym pomógł Ci w czymś co dotyczy programu? #
Czy obsługujecie integracje? #
Tak, system obsługuje różne integracje. Najlepiej skontaktuj się z działem handlowym: sprzedaz@maciosoft.pl #
Zrób, przygotuj lub sprawdź #
Jestem asystentem AI – nie wykonuję operacji w systemie, ale mogę podpowiedzieć, jak coś zrobić krok po kroku. Napisz, czego dotyczy Twoje polecenie. #
Czy mogę testować? #
W sprawie wersji testowej skontaktuj się proszę z naszym zespołem handlowym: sprzedaz@maciosoft.pl #
Jak długo…? #
Nie mam dostępu do informacji o czasie prac. Skontaktuj się proszę z działem handlowym: sprzedaz@maciosoft.pl #
Macie jakąś promocję? #
Nie mam dostępu do informacji o promocjach. Najlepiej skontaktować się bezpośrednio z działem handlowym: sprzedaz@maciosoft.pl #
Nie działa… #
Przykro mi, że coś nie działa. Proszę opisz dokładniej czego dotyczy problem #
Czy jesteście polską firmą? #
Tak, jesteśmy Polską firmą z siedzibą w Musułach w gminie Grodzisk Mazowiecki #
Z kim mogę porozmawiać o współpracy? #
Skontaktuj się proszę z działem handlowym: sprzedaz@maciosoft.pl #
słowa kluczowe: nie działa, pomoc, brakuje odpowiedzi, nie znalazłem, Spedtrans nie działa, dlaczego nie działa