Wprowadzenie #
Panel VIP to moduł dostępny wyłącznie dla klientów posiadających indywidualną umowę serwisową.
Co daje ten moduł? #
- Dostęp do realizowanych zadań – możliwość podglądu bieżących spraw, statusów i terminów realizacji
- Przejrzystość projektów wdrożeniowych – śledzenie etapów prac, postępów i efektów wdrożeń.
- Pełną kontrolę nad współpracą i szybki dostęp do wszystkich informacji.
- Transparentność – każdy element obsługi jest widoczny i uporządkowany.
- Komfort pracy – zamiast maili i telefonów, wszystkie dane są dostępne w panelu
- Możliwość sprawdzenia zarówno bieżących zadań w realizacji, jak i tych już ukończonych – dzięki temu łatwo zweryfikujesz postęp prac i planowane terminy
- Chronologiczny podgląd etapów wdrożeń – w Panelu VIP masz pełen wgląd w historię działań i możesz szybko sprawdzić, kiedy i w jaki sposób zrealizowano kolejne kroki
Instrukcje #
Jak nadać użytkownikowi uprawnienia do Panelu Klienta VIP #
- Zaloguj się na konto ADMIN
- Przejdź na zakładkę Narzędzia
- Następnie rozwiń listę Konfiguracja > Użytkownicy
- Wyszukaj użytkownika któremu chcesz nadać uprawnienia > Edycja
- SPEDTRANS > Uprawnienia > Narzędzia > zaznaczamy Panel Klienta VIP

Jak włączyć Panel Klienta VIP #
- Przejdź na zakładkę Pomoc
- Kliknij Panel Klienta VIP
- Mamy dostępny podgląd wszystkich zadań, zadań obecnie realizowanych oraz zadań ukończonych
