Konfiguracja połączenia RDP(Pulpit zdalny)

Aby połączyć użytkownika, należy najpierw utworzyć konto na serwerze

W celu utworzenia połączenia do pulpitu zdalnego, należy:

  1. W polu wyszukiwania Windows, wpisać Podłączanie pulpitu zdalnego
  1. Wybierz aplikację do pulpitu zdalnego
  2. W polach Komputer oraz Nazwa użytkownika wprowadź dane
    • Komputer – Nazwa serwera bądź Ip serwera
    • Nazwa użytkownika – Nazwę wprowadzoną do serwera VPS.
  1. Po wprowadzeniu danych, kliknij przycisk Podłącz
  2. Wprowadź hasło do konta, które zostało utworzone na serwerze VPS i wciśnij OK.

Dodatkowe opcje konfiguracyjne:

Ekran

  • Konfiguracja ekranu – Wybieranie rozmiaru pulpitu zdalnego
  • Kolory – Wybieranie głębi kolorów sesji
    • Najwyższa jakość (32 bity) (zalecana konfiguracja)
  • Wyświetl pasek połączenia w trybie pełnoekranowym

Zasoby lokalne

  • Dźwięk zdalny
  • Klawiatura
    • Tylko w trybie pełnoekranowym (zalecana konfiguracja)
  • Lokalne urządzenia i zasoby
    • Drukarki – Zaznaczone (zalecana konfiguracja)
    • Schowek- Zaznaczone (zalecana konfiguracja)

Wrażenia

  • Wydajność
    • Wykrywaj jakość połączenia automatycznie (zalecana konfiguracja)
  • Trwałe buforowanie map bitowych – zaznaczone (zalecana konfiguracja)
  • Połącz ponownie, jeśli połączenie zostało zerwane – zaznaczone (zalecana konfiguracja)

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Mapy Google

Integracja z Mapami Google pozwala użytkownikom na szybkie sprawdzanie tras przejazdu, szacowanie odległości i czasu…

Dowiedz się więcej