Jak wygenerować certyfikat KSeF?

Ważne! Poniższa instrukcja nie dotyczy programu SPEDTRANS i jej treść może nie być aktualna ze względu na zmiany wprowadzane przez Ministerstwo. Wpis ma jedynie na cel wsparcie naszym klientów w procesie.

Link do Krajowy System e-Faktur (KSeF)

Jak wygenerować certyfikat KSeF? #

1. Zaloguj się do KSeF

https://web2te-ksef.mf.gov.pl/web/login

2. Przejdź do Certyfikaty > Wnioskuj o certyfikat

3. Wprowadź nazwę certyfikatu i hasło dostępowe. Zalecamy, aby każdy uprawniony użytkownik posiadał swój własny “imienny” certyfikat.

4. W kolejnym etapie konfiguracji wybierz przeznaczenie certyfikatu: „Uwierzytelnienie w systemie KSeF”. Warto pamiętać, że system udostępnia opcję tworzenia certyfikatów z określoną datą rozpoczęcia ważności, co przydaje się zwłaszcza przy zatrudnianiu nowego pracownika. Po wciśnięciu guzika wyślij wniosek o wydanie certyfikatu zostanie pobrany plik z rozszerzeniem key

5. W ostatnim kroku należy pobrać wygenerowany certyfikat (plik o rozszerzeniu crt)

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

KSeF

Wprowadzenie KSeF – Krajowy System e-Faktur (dostępny dla klientów posiadających aktywny Pakiet wsparcia)KSeF to ogólnopolski…

Dowiedz się więcej

Eksport FK

Wprowadzenie Eksport dokumentów kosztowych w programie SPEDTRANS umożliwia przeniesienie danych do systemów finansowo-księgowych, takich jak…

Dowiedz się więcej

Przelewy

Wprowadzenie System SPEDTRANS umożliwia generowanie zbiorczych przelewów (tzw. paczek przelewów). Jest to podstawowa metoda realizowania…

Dowiedz się więcej