Jak korzystać z Asystenta AI?

Wprowadzenie #

Chcesz szybko znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące programu SPEDTRANS, bez przeszukiwania całej bazy wiedzy? Skorzystaj z Asystenta AI SPEDTRANS – chatbota, który udziela odpowiedzi na podstawie dokumentacji dostępnej na stronie pomoc.maciosoft.pl.

Dzięki temu możesz w kilka sekund uzyskać precyzyjne informacje, instrukcje i wskazówki – 24/7, bez czekania.

Korzystanie z Asystenta AI może pozwolić Ci zaoszczędzić czas, który stracisz czekając na pomoc współpracowników, infolinii lub pisząc maila. Poświęć niecałą minutę i przekonaj się osobiście.

Baza wiedzy jest uzupełniana przez nas na bieżąco. Aktualnie zawiera setki wpisów, a z każdym tygodniem pojawiają się nowe.

Zawartość #

Asystenta AI znajdziesz:

  • na stronie pomoc.maciosoft.pl
  • bezpośrednio w programie SPEDTRANS – w zakładce Edu / Strefa Klienta

Instrukcja #

Korzystanie z chatbota – Asystenta AI na stronie pomoc.maciosoft.pl #

  1. Otwórz stronę pomoc.maciosoft.pl
  2. Na ekranie w prawym dolnym rogu kliknij w niebieską ikonę odpowiadającą za Asystent AI SPEDTRANS
  3. Wprowadź swój adres e-mail i zatwierdź przyciskiem po prawej stronie
  4. Od teraz możesz wpisywać swoje pytania związane z programem.

W ten sposób możesz korzystać również ze swojego telefonu!

Uruchomienie Asystenta AI w programie SPEDTRANS #

  1. Wejdź do zakładki Edu / Strefa Klienta w SPEDTRANS
  2. Na ekranie w prawym dolnym rogu kliknij w niebieską ikonę odpowiadającą za Asystent AI SPEDTRANS
  3. Wprowadź swój adres e-mail i zatwierdź przyciskiem po prawej stronie. Przeglądarka (jeżeli to nie incognito) zapamięta Twój wybór.
  4. Od teraz możesz wpisywać swoje pytania związane z programem.

Jak zadawać pytania? #

Po otworzeniu Asystenta AI (i wcześniejszej weryfikacji mailowej) możesz zadać swoje pytanie. Asystent odpowie oraz poda hiperłącze, które (po naciśnięciu na nie) przekieruje Cię do pełnego wpisu poświęconego Twojemu zapytaniu.

Baza wiedzy naszego programu jest regularnie uzupełniania. Nowe wpisy sukcesywnie dodajemy każdego tygodnia na podstawie funkcji programu SPEDTRANS oraz na podstawie zapytań naszych klientów

Aby uzyskać najlepsze odpowiedzi od chatbota formułuj pytania jasno i konkretnie, np. zamiast “faktura” napisz ” Jak wystawić fakturę na podstawie zlecenia?” Możesz pytać o konkretne funkcje programu, procedury i funkcje. Pamiętaj że chatbot odpowiada tylko na pytania związane z programem SPEDTRANS

Co potrafi chatbot – Asystent AI programu SPEDTRANS?

  • wskazuje właściwe artykuły z bazy wiedzy i podsumowuje ich treść
  • podaje instrukcje krok po kroku na podstawie dokumentacji
  • odpowiada na pytania o obsługę programu SPEDTRANS
  • pomaga znaleźć konkretne ustawienia i moduły w systemie

Ograniczenia chatbota #

  • Chatbot opiera się na informacjach zawartych w dokumentacji dostępnej na pomoc.maciosoft.pl – jeśli czegoś tam nie ma, może nie udzielić pełnej odpowiedzi
  • Nie zastępuje działu wsparcia w sprawach technicznych wymagających dostępu do Twoich danych lub systemu
  • Nie odpowiada na pytania niezwiązane z programem – których dane wychodzą poza dokumentację

Podsumowanie #

Asystent AI SPEDTRANS to Twój szybki przewodnik po programie. Wystarczy jedno pytanie, aby uzyskać odpowiedź w kilka sekund – bez przeszukiwania całej dokumentacji. Zamiast tracić czas czekając na infolinii lub w oczekiwaniu na odpowiedź mailową.

Wypróbuj samodzielnie #

Kliknij teraz na ikonkę w prawym dolnym rogu i zadaj swoje pytanie, aby zakończyć etap wprowadzenia do obsługi Asystenta AI.

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Mapy Google

Integracja z Mapami Google pozwala użytkownikom na szybkie sprawdzanie tras przejazdu, szacowanie odległości i czasu…

Dowiedz się więcej