Dodatkowe skrzynki e-mail

Wprowadzenie #

Dodatkowe skrzynki mailowe to rozszerzenie systemu umożliwiające konfigurację wielu adresów e-mail, które mogą być wykorzystywane zarówno przez użytkowników programu, jak i zewnętrzne skrypty. Funkcja ta pozwala na przypisanie konkretnych użytkowników do wybranych skrzynek – tylko osoby z nadanym dostępem będą mogły z niej korzystać (np. do wysyłania wiadomości z poziomu programu).

Dzięki dodatkowym skrzynkom możliwe jest:

  • korzystanie z wielu adresów e-mail w ramach jednej instalacji programu,
  • oddzielenie komunikacji tematycznej (np. dział księgowości, transportu, reklamacji),
  • obsługa zautomatyzowanych procesów (np. wysyłka faktur, raportów, powiadomień),
  • precyzyjne zarządzanie dostępem użytkowników do konkretnych skrzynek.

Instrukcje #

Dodanie skrzynki dodatkowej #

  1. Otwórz menu Konfiguracja programu
  2. Przejdź do sekcji Serwer poczty wychodzącej > Dodatkowe skrzynki email
  3. Wciśnij przycisk Nowy
  4. Dane wypełnij zgodnie z instrukcją zawartą poniżej.

Jak przydzielić dostęp użytkownikowi do dodatkowej skrzynki: #

  1. Otwórz menu Konfiguracja programu
  2. Przejdź do sekcji Serwer poczty wychodzącej > Dodatkowe skrzynki email
  3. Wybierz interesującą Cię skrzynkę mailową
  4. Po prawej stronie okna dialogowego wciśnij przycisk Dodaj
  5. Wybierz użytkowników i wciśnij OK

Najczęstsze błędy: #

„Wystąpił błąd podczas wysyłania maila” #

Najczęstszą przyczyną jest zmiana hasła do skrzynki, bez jego aktualizacji w programie Spedtrans. Aby rozwiązać problem, zaktualizuj hasło w konfiguracji skrzynki mailowej w Spedtrans.

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Eksport FK

Wprowadzenie Eksport dokumentów kosztowych w programie SPEDTRANS umożliwia przeniesienie danych do systemów finansowo-księgowych, takich jak…

Dowiedz się więcej

KSeF

Wprowadzenie KSeF – Krajowy System e-Faktur (dostępny dla klientów posiadających aktywny Pakiet wsparcia)KSeF to ogólnopolski…

Dowiedz się więcej