Aby dodać użytkownika należy:
- Zaloguj się na konto Administratora serwera Windows
- Kliknij prawy przycisk myszy na menu startu

- Z listy wybierz Zarządzanie komputerem

- W panelu zarządzania komputerem, wybierz Użytkownicy i grupy
- Następnie wybierz Użytkownicy

- Kliknij prawy przycisk myszy i z listy rozwijanej wybierz Nowy użytkownik

- Wypełnij takie dane jak:
Nazwa użytkownika-Imię i Nazwisko (Imię_Nazwisko)
Pełna Nazwa: Imię i Nazwisko (Imię_Nazwisko)
Hasło– Można utworzyć własne albo skorzystać z zewnętrznego generatora haseł

Ważne! Zaznacz checkbox Hasło nigdy nie wygasa
- Po uzupełnieniu danych kliknij przycisk Utwórz
- Następnie przejdź do zakładki Grupy i znajdź Użytkownicy pulpitu zdalnego a następnie kliknij dwa razy na to ustawienie.
- Kliknij przycisk Dodaj a następnie wpisz nazwę dodanego użytkownika.


- Na końcu klikamy przycisk OK i zapisujemy.
W celu wygenerowania dostępu VPN, prosimy o kontakt mailowy osoby decyzyjnej na adres: pomoc@maciosoft.pl
Z danymi do logowania: Nazwa użytkownika(Imię i Nazwisko)