Aktywacja aplikacji SPEDTRANS MOBILE

Aby aktywować aplikację mobilną SPEDTRANS Mobile, należy wykonać następujące kroki konfiguracji połączenia w programie SPEDTRANS:

1. Utwórz kartotekę pracownika: Jeśli kartoteka pracownika nie została wcześniej utworzona, należy ją stworzyć, uzupełniając numer telefonu komórkowego (np. +48 111 111 111).

2. Utwórz kartotekę kierowcy: Jeśli kartoteka kierowcy nie została wcześniej utworzona, należy ją stworzyć.

3. Utwórz nowego użytkownika programu:

    ◦ Przejdź do Narzędzia > Użytkownicy > Nowy > Nowy użytkownik programu.

    ◦ Wybierz użytkownika z kartoteki i zaznacz pole wyboru „Użytkownik SPEDTRANS mobile”.

    ◦ Następnie wybierz zakładkę “Aplikacja mobilna” i zdefiniuj profil użytkownika, np. “KIEROWCA”.

4. Wyślij żądanie aktywacji z aplikacji mobilnej:

    ◦ Na zainstalowanej na telefonie aplikacji mobilnej należy wprowadzić kod klienta (który można odczytać w programie SPEDTRANS w oknie zarządzania licencjami mobilnymi: Narzędzia > Inne > Zarządzanie licencjami mobilnymi SPEDTRANS).

    ◦ Wpisz login użytkownika i wyślij żądanie.

5. Pobierz nowe żądania licencji w programie SPEDTRANS: Przejdź do Narzędzia > Inne > Zarządzanie licencjami mobilnymi SPEDTRANS.

6. Przypisz użytkownika w programie SPEDTRANS: Po wybraniu przycisku “Przypisz użytkownika / kierowcę”, z listy użytkowników wybierz tego, który wysłał żądanie aktywacji. Następnie utwórz licencję.

7. Pobierz licencję w aplikacji mobilnej: Wykonaj tę czynność z poziomu aplikacji mobilnej zainstalowanej na telefonie.

8. Zaktualizuj statusy żądania i licencji w programie SPEDTRANS: Prawidłowo przeprowadzona konfiguracja powinna zakończyć się pobraniem daty i godziny pobrania licencji przez użytkownika aplikacji mobilnej.

Po wykonaniu tych kroków, logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się poprzez wpisanie loginu i hasła użytkownika. Administrator programu ma również możliwość zmiany hasła użytkownika aplikacji mobilnej, przechodząc do Narzędzia > Użytkownicy, wybierając użytkownika i zaznaczając pole wyboru „Zmień hasło”.

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad