Wprowadzenie #
W SPEDTRANS znajduje się Rejestr zdarzeń, który pozwala śledzić wszystkie działania w programie, w tym wprowadzanie i modyfikacje danych, na przykład w przypadku usunięcia faktury umożliwia sprawdzenie, kto i kiedy ją usunął. Możesz łatwo sprawdzić co się stało z dokumentem lub kto go ostatnio modyfikował.
Instrukcja #
Sprawdzenie informacji w Rejestrze zdarzeń #
- Wejdź w zakładkę Narzędzia
- Kliknij przycisk Inne, a następnie z rozwijanej listy wybierz Rejestr zdarzeń

- W rejestrze możesz filtrować informacje m.in. według daty, opisu zdarzenia czy akcji
- W polu Znajdź wpisz numer dokumentu, np. numer faktury, która została usunięta
- Po wpisaniu numeru dokumentu wyświetlą się informacje, kto i kiedy dokonał tej czynności

Uwaga. Pamiętaj żeby dobrze dokładnie ustawić filtrowanie w górnej części okna. Jest to kluczem do skutecznego wyszukiwania.