Rejestr zdarzeń

Wprowadzenie #

W SPEDTRANS znajduje się Rejestr zdarzeń, który pozwala śledzić wszystkie działania w programie, w tym wprowadzanie i modyfikacje danych, na przykład w przypadku usunięcia faktury umożliwia sprawdzenie, kto i kiedy ją usunął. Możesz łatwo sprawdzić co się stało z dokumentem lub kto go ostatnio modyfikował.

Instrukcja #

Sprawdzenie informacji w Rejestrze zdarzeń #

  1. Wejdź w zakładkę Narzędzia
  2. Kliknij przycisk Inne, a następnie z rozwijanej listy wybierz Rejestr zdarzeń
  3. W rejestrze możesz filtrować informacje m.in. według daty, opisu zdarzenia czy akcji
  4. W polu Znajdź wpisz numer dokumentu, np. numer faktury, która została usunięta
  5. Po wpisaniu numeru dokumentu wyświetlą się informacje, kto i kiedy dokonał tej czynności

Uwaga. Pamiętaj żeby dobrze dokładnie ustawić filtrowanie w górnej części okna. Jest to kluczem do skutecznego wyszukiwania.

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Maski numeracji

Wprowadzenie Maska numeracji dokumentów to szablon (wzorzec), według którego system automatycznie generuje numery dokumentów. Dzięki…

Dowiedz się więcej

Biała lista

Wprowadzenie Biała lista podatników VAT, prowadzona przez Ministerstwo Finansów, to elektroniczny rejestr zawierający szczegółowe dane…

Dowiedz się więcej

Roboczogodziny

Rozliczanie roboczogodzin Wprowadzenie Rozliczanie roboczogodzin możliwe jest nie tylko na poziomie całych projektów, lecz także…

Dowiedz się więcej