Opis konfiguracji / uprawnień użytkownika

Ogólna konfiguracja.

Aby wejść w konfigurację użytkownika należy:

  1. Zaloguj się na konto Admin
  2. Przejdź do zakładki Narzędzia, następnie rozwiń listę pod konfiguracją i wybierz Użytkownicy.
  3. W konfiguracji użytkowników wybieramy pracownika którego chcemy edytować.

Rejestry

Zakładka Rejestry nadaje uprawnienia do poglądów rejestrów takich jak: Zlecenia transportu/spedycji, Sprzedaży, kosztów etc.

W zakładce konfigurujemy dodatkowo:
Podgląd: Podgląd danego rejestru
XLS: Export z całego rejestru danych do XLS (Excel)
Raporty: Generowanie raportu konkretnego dokumentu (np:Faktura,Zlecenie dla przewoźnika)
Obce oddziały: Dostęp do dokumentów tylko swojego oddziału
Obce Wszystkie:Dostęp do dokumentów wszystkich oddziałów
Kiedy checkbox jest wyłączony w obu przypadkach, użytkownik widzi tylko swoje dokumenty.

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:

Analizy

Zakładka Analizy pozwala dodać lub odjąć uprawnienia do podglądu analiz takich jak: Stany magazynowe, Stan rozliczeń sprzedaży etc.

Słowniki

Zakładka Słowniki pozwala na dodawanie pozycji w systemie i wprowadzanie dodatkowych zmiennych a także zmiany ich statusów np: Utworzenie stałego cennika dla kontrahentów, Utworzenie nowej usługi niebędącej wcześniej w systemie.

W zakładce konfigurujemy dodatkowo:
Nowy: utworzenie nowej kartoteki
Edycja: edycja kartoteki
Usuwanie: usuwanie kartoteki
ZTW: zatwierdzanie kartoteki
ODT: odtwierdzanie kartoteki
Status: zmiana statusu kartoteki

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:

Dokumenty

Zakładka Dokumenty pozwala nam kontrolować dostępy do konkretnych wprowadzonych dokumentów przez pracowników.

W zakładce konfigurujemy dodatkowo:
Podgląd: Podglądu dokumentu
Nowy: Utworzenia nowego dokumentu
Edycja: Edycji dokumentu
Usuwanie: Usunięcia dokumentu
ZTW: Zatwierdzenia dokumentu
ODT: Odtwierdzenia dokumentu
Status: Zmiany statusu dokumentu
Raporty: Podglądu raportu dokumentu

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:

Inne uprawnienia

Zakładka Inne uprawnienia daje nam możliwość ukrycia dodatkowych treści, takich jak zysk, wartość zakupu/kosztu. W tej zakładce również przydzielamy dostęp do dodatkowych funkcjonalności takie jak Generatory dokumentów.

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:

Przypomnienia / Powiadomienia

Zakładka Przypomnienia/Powiadomienia pozwala nam mieć lepszą kontrolę nad dokumentami finansowymi oraz zadaniami.

W niej również, posiadając moduły takie jak GPS, SMS, STM (Spedtrans Mobile), włączamy powiadomienia z tych źródeł.

Narzędzia

Zakładka narzędzia daje nam uprawnienia do:

  • Importu/Exportu danych
  • Narzędzi w programie, takich jak: generator raportów, wykonywanie kopii zapasowej,numerów startowych dokumentów

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:

Serwer poczty wychodzącej

Pod każdym użytkownikiem można indywidualnie ustawić serwer poczty wychodzącej. Domyślnie jest ustawiona opcja Ogólna skrzynka e-mail, aby ustawić, aby użytkownik mógł wysyłać z indywidualnej skrzynki, należy ustawić Indywidualna skrzynka e-mail.

W celu konfiguracji skrzynki e-mail, zapraszamy do zapoznania się z innym wpisem.

Drukarki

W zakładce Drukarki możemy ustawić i wybrać drukarki, z których ma korzystać użytkownik.

Kredyt kupiecki

W zakładce Kredyt kupiecki możemy ustawić dodatkowe uprawnienia dla każdego użytkownika.

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad