Ogólna konfiguracja.
Aby wejść w konfigurację użytkownika należy:
- Zaloguj się na konto Admin
- Przejdź do zakładki Narzędzia, następnie rozwiń listę pod konfiguracją i wybierz Użytkownicy.
- W konfiguracji użytkowników wybieramy pracownika którego chcemy edytować.

Rejestry
Zakładka Rejestry nadaje uprawnienia do poglądów rejestrów takich jak: Zlecenia transportu/spedycji, Sprzedaży, kosztów etc.
W zakładce konfigurujemy dodatkowo:
–Podgląd: Podgląd danego rejestru
–XLS: Export z całego rejestru danych do XLS (Excel)
–Raporty: Generowanie raportu konkretnego dokumentu (np:Faktura,Zlecenie dla przewoźnika)
–Obce oddziały: Dostęp do dokumentów tylko swojego oddziału
–Obce Wszystkie:Dostęp do dokumentów wszystkich oddziałów
Kiedy checkbox jest wyłączony w obu przypadkach, użytkownik widzi tylko swoje dokumenty.

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:
Analizy
Zakładka Analizy pozwala dodać lub odjąć uprawnienia do podglądu analiz takich jak: Stany magazynowe, Stan rozliczeń sprzedaży etc.

Słowniki
Zakładka Słowniki pozwala na dodawanie pozycji w systemie i wprowadzanie dodatkowych zmiennych a także zmiany ich statusów np: Utworzenie stałego cennika dla kontrahentów, Utworzenie nowej usługi niebędącej wcześniej w systemie.
W zakładce konfigurujemy dodatkowo:
–Nowy: utworzenie nowej kartoteki
–Edycja: edycja kartoteki
–Usuwanie: usuwanie kartoteki
–ZTW: zatwierdzanie kartoteki
–ODT: odtwierdzanie kartoteki
–Status: zmiana statusu kartoteki

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:
Dokumenty
Zakładka Dokumenty pozwala nam kontrolować dostępy do konkretnych wprowadzonych dokumentów przez pracowników.
W zakładce konfigurujemy dodatkowo:
–Podgląd: Podglądu dokumentu
–Nowy: Utworzenia nowego dokumentu
–Edycja: Edycji dokumentu
–Usuwanie: Usunięcia dokumentu
–ZTW: Zatwierdzenia dokumentu
–ODT: Odtwierdzenia dokumentu
–Status: Zmiany statusu dokumentu
–Raporty: Podglądu raportu dokumentu

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:
Inne uprawnienia
Zakładka Inne uprawnienia daje nam możliwość ukrycia dodatkowych treści, takich jak zysk, wartość zakupu/kosztu. W tej zakładce również przydzielamy dostęp do dodatkowych funkcjonalności takie jak Generatory dokumentów.

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:
Przypomnienia / Powiadomienia
Zakładka Przypomnienia/Powiadomienia pozwala nam mieć lepszą kontrolę nad dokumentami finansowymi oraz zadaniami.
W niej również, posiadając moduły takie jak GPS, SMS, STM (Spedtrans Mobile), włączamy powiadomienia z tych źródeł.

Narzędzia
Zakładka narzędzia daje nam uprawnienia do:
- Importu/Exportu danych
- Narzędzi w programie, takich jak: generator raportów, wykonywanie kopii zapasowej,numerów startowych dokumentów

Więcej informacji odnośnie tej zakładki znajdziesz tutaj:
Serwer poczty wychodzącej
Pod każdym użytkownikiem można indywidualnie ustawić serwer poczty wychodzącej. Domyślnie jest ustawiona opcja Ogólna skrzynka e-mail, aby ustawić, aby użytkownik mógł wysyłać z indywidualnej skrzynki, należy ustawić Indywidualna skrzynka e-mail.

W celu konfiguracji skrzynki e-mail, zapraszamy do zapoznania się z innym wpisem.
Drukarki
W zakładce Drukarki możemy ustawić i wybrać drukarki, z których ma korzystać użytkownik.

Kredyt kupiecki
W zakładce Kredyt kupiecki możemy ustawić dodatkowe uprawnienia dla każdego użytkownika.
