Konfiguracja OCR AI [MODUŁ DODATKOWY]

Konieczne jest posiadanie najnowszej wersji SPEDTRANS, ponieważ funkcja jest stale rozwijana.

Aktywacja modułu w SPEDTRANS: #

  1. Przejdź do Konfiguracja użytkownika. Narzędzia -> Rozwijane menu pod Konfiguracją -> Użytkownicy. Następnie należy dwukrotnym kliknięciem wybrać użytkownika, który ma mieć dostęp do funkcji.
  2. Wybierz zakładkę Ustawienia OCR + AI.
  3. W zakładce Dokumenty kosztowe i/lub Zlecenia zaznacz checkbox „Funkcjonalność aktywna”.
  4. Możesz zdefiniować domyślną nazwę pliku oraz rodzaj dokumentu (np. faktura kosztowa).
    • Ustawienia dodatkowe:
      • Katalog plików – ścieżka do folderu, w którym przechowywane będą dokumenty.
      • Po analizie usuń plik z katalogu – opcjonalne.
      • Po analizie przenieś plik do archiwum – podaj ścieżkę.
    • W przypadku zleceń dodatkowo:
      • Określ Rodzaj zlecenia.
      • Ustaw Domyślną usługę, która będzie przypisana do zeskanowanego dokumentu.

Dodatkowe informacje dotyczące funkcji OCR AI: #

Automatyczne rozpoznawanie faktur kosztowych oraz dokumentów zleceń.

Weryfikacja poprawności danych (np. terminów płatności, kwot, stawek VAT).

Identyfikacja powtarzających się faktur i unikanie duplikacji.

Możliwość przenoszenia dokumentów do archiwum po analizie.

Obsługa formatów plików: PDF, PNG, JPG.

Wideoporadnik #

Dowiedz się jak korzystać z tej funkcji oglądając przygotowane przez nas wideo

Kliknij, by zobaczyć wszystkie

Czy artykuł był pomocny?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Delegacje

Wprowadzenie Moduł Delegacji jest dostępny jako moduł dodatkowy w programie SPEDTRANS. Umożliwia on wystawianie oraz…

Dowiedz się więcej